Posted by : Adsız 7 Ara 2013

Ben Mitsuki, kısaca Mitsu diyebilirsiniz. İlk güncelimizi yazma şerefi bana bahşedildi, onun için bir şeyler saçmalayacağım. Sürç-ü lisan edersem şimdiden affola. ^_^”

Uzun uzun kuruluş hikayemiz gibi şeylerden bahsetmeyeceğim. Bunu Ririchi’nin yazdığı “Hakkımızda” yazısından öğrenebilirsiniz.

Öncelikle bu işte yanımda yer alan arkadaşlarıma bir şeyler söylemek istiyorum.

Fansub için yaptığı tasarımlar ve hem çevirmen hem de editör olarak yanımızda yer aldığı için Titania arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Yine bir an bile düşünmeye gerek duymadan bize katılmayı kabul eden ortağım Shuu’ya ve diğer çevirmen arkadaşımız TokuHito’ya teşekkür ediyorum. Son olarak da bir gün pat diye gelip manga işine beni geri döndüren Ririchi’ye teşekkür ediyorum.

Onlar olmasa şu an bu yazıyı yazıyor olamazdım. :)

Çalışmalarımıza şöyle bir göz atarsak başlangıç için güzel seçimler yaptığımıza inanıyorum. Tonari no Kaibutsu-kun ve Karneval mangalarını, Shuu ile birlikte animenin bittiği yerden itibaren çevirmeye başladık, Titania sıfırdan Yotsubato! mangasına başladı. Ririchi ve TokuHito’nun Black Bullet projesi var taze taze. İlerleyen haftalarda Best Ending mangamızı sizinle buluşturacağız bir aksilik olmazsa.

“Sadece manga mı?” diye sorulabilir. Cevaplayayım, hayır sadece manga değil. Zamanı gelince anime çalışmalarımız da olacak.

Tabi projeler arttıkça ekipte daha fazla kişiye ihtiyaç olacak. Bu yüzden kriterlere uygun olan arkadaşların aramıza katılmasından memnun oluruz.

Hımm, söylenecekler şimdilik bu kadar sanırım. Sahneyi mangalarımıza bırakıp çekileyim. :)

{ 2 yorum... read them below or Comment }

  1. helal olsun :D :D :D :D :D

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler!! Umarım kısa sürede tanınırsınız, sıkı çalışın bırakmayın sakın! x3
    Üniversitemden zaman olsa ben de size yardım etmek isterdim ama şu an sadece ayak bağı olurum ;__;

    YanıtlaSil

- Copyright © 2013 Tokumei Fansub - Tokumei Fansub - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -