Posted by : Unknown 26 Kas 2013

Karneval
Mangaka: Mikanagi Touya
Tür: Josei, Aksiyon, Fantastik, Gizem, Bilim-Kurgu
Sayı: 12 Cilt +
Çeviri: Shuu
Editör: Mitsuki

Tanıtım
Nai, elinde kendisine bırakılmış bir bilezikle kendisi için çok değerli olan birini aramaktadır. Gareki ise gününü yankesicilik ve hırsızlıkla geçirir. Bu ikisi garip bi pansiyonda karşılaşır ve aniden Askeri Güvenlik tarafından aranan suçlular haline gelirler. Nai ve Gareki umutsuz bir şekilde dolanırken karşılarına ülkenin en güçlü savunma örgütü "Circus" çıkar.
CİLT 7

{ 3 yorum... read them below or Comment }

  1. Animesini bitirdikten sonra mangasını çok aramış ancak bulamamıştım.Şimdi de siz Karnevali çeviriyorsunuz.Çok mutluyum >.< Manga çeviriniz,editiniz hayırlı olsun :D İlk bölümü hemen okudum :D Ellerinize sağlık :) Yeni bölümleri sabırla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karneval benim gözbebeğimdir. Onu böyle seven bir takipçisi olması beni çok mutlu etti. Teşekkür ederiz. :D

      Sil
  2. Ne zamandır bilgisayarı giremiyordum,girince aklıma direk burası geldi acaba yeni bölüm gelmiş midir diye :) Hemen indirip okuyorum :')

    YanıtlaSil

- Copyright © 2013 Tokumei Fansub - Tokumei Fansub - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -